Mimimimi Wiiiie♥

Moshimoshi♥

Ja jag är en väldigt dålig uppdaterare men jag kan ju försöka då och då ^w^
Ja tävlingen vann jag som kanske några redan vet och jag har redan fått deco-kittet *w* men jag har inte använt det xD

Ja i dag har jag tittat på anime, beställt hem grejer från petit chu och varit på general repetitjonen av den nya farsen på Vallarna 'Campa i klaveret'. Den var väldigt rolig i år.

Sakerna jag beställde♥


Ett jätte gulligt deco-kit från debika♥


En söt Kawaii-maskot-korilakkuma-penna-halsband ^w^ (Den till vänster med ett kösbör på har jag beställt) från Re-Ment,San-X


En cool kawaii hello kitty maskot från Re-Ment,Sanrio


Jag har bestält Nr.2 den rosa macronen men vit hello kitty fyllning ^w^ såå kawaiiii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0