Fast and Loose♥

Konichiwa♥

På luchen idag hittade jag några klipp från ett engelskt BBC program som heter fast and loose. Några av er har kanske redan sett detta. Men jag tycker det är jätte kul >x<

Jag visade min kompis sofia några klipp från denna serie och vi satt och små fnittrade hela tiden. Den roligaste videon är den längst ner där dom inproviserar en väldigt konstig sen från youtube xD

Fast and loose är ett underhålnings program där en eller flera personer ska inprovisera till en låt eller spela upp en sen ur en film.




det här är en del utav dom som är medi programmet.







Det bästa med denna show är att allt är inproviserat och ingentig är bortklipt eller omtaget ^w^


Jag hoppas att du tyckte dom var kul. Om du vill se mer så kika in på youtube*w*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0