2012 yey!♥

Hakojsan^w^

Ja, nu är jag väll ganska tillbaka eller vad man ska säga.
Jag har inte bloggat under julen pga att jag har haft så mycket att göra. sen på nyårsafton dog min 'lskade lilla katt Ludde så jag har inte haft lust att blogga.

Just nu händer det inte så mycket i mitt liv, jag har börjat skolan igen och fått en massa julklappar ^w^.  Jag ska även få en katt unge i sommar eller nu på vårkanten. Sedan ska jag fira en massa födelsedagar min lillkusin fyller snart år så jag ska nog börja fundera på en födelsedags present.:)

Ja just nu i detta ögonblick sitter jag och lyssnar på musik och väljer ett nytt tema till firefox och lite annat.

Tokidoki tema *w*

det blev en liten bild :/

en bättre bil på mitt tema fast som bild X3



ja i julklapp fick jag ganska mycket men jag hade tänckt att visa en grej ^w^

Detta är en Hatsune miku nendoroid i plushie den kanske inte ser så stor ut men den är ganska stor.
den är väldigt söt och gosig ^w^



Fins att köpa här Okaeri.se passa på det finns bara 4 kvar;3

I fredags var jag hemma hoss mina 3 kussiner på deras gård det var väldigt mysigt. Jag fick kela med deras ur gulliga kattungar, Kajsa och Nyan, dom är väldigt gulliga. sedan blev jag nerdragen i makin hallen för att titta på Viktors nya höns familj, dom var hjätte fina men jag föredrar Japanska silkes höner ^w^
Min fasters häst, Lava hadde blivigt tjokare eftersom hon ska få ett föl, men det är inte så intressant XD.

Men till nuet. Idag har jag mest latat mig framför teven och datan, men jag har även bkat cupcakes. Dom blev väldigt fina tills jag dekorerade dom >w<  Det var små stärn cupcekes med vispade grädde på och hello kitty kaker på toppen ^w^ men sedan bara efter några minuter smälte grädden så jag la in dom i  kylen men det blev inte bättre för det *-* men dom  var i alla fall hjätte goda ^w^

Ska snart gå och lägga min "skola i mon" ska nog fixa naglarna innan men det vill väll inte ni veta xD

Just nu i mina diamantprydda lurar:

Len Kagamine DJ got us falling in love again


Len Kagamine är som miku med i Vocaloid om ni vill veta mer lyssna på deras låtar på youtube


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0