Sorry :P

Förlåt att jag inte bloggat så mycke i dag men jag har försökt fixa en design till bloggen och jag har inte haft så mycke att skriva om jag försöker fortfarnade att planera mitt höstlov men det går segt så jag spelar ett japanskt spel i stället det är ganska kul ^w^


Detta är Isora & Muku jag vet inte vem som är vem men endån.

Spelet går utpå att man skaförsöka rädda den lilla björnen (eller vad det nu är) från några slaks sten grejer, alltså så får inte den lilla björnen bli skadad. Man kan även slå på 7 st statyer så får man ett liv. I slutet så försvinner musiken och då ska man slå en boss jag har inte klarat den delen än men jag försöker :P

Spelet

Jag vill fortfarade ha tips på vad jag kan göra på lovet så komentera gärna ^^


Kommentarer
Postat av: Din mamma :D

det gör inget att du inte bloggar så ofta vi godkänner din förlåterse :)

2011-10-26 @ 15:33:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0