Reading!!

Hej, hej!

Just nu sitter jag och läser! Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra så jag tog fram min bok och började läsa. Jag ÄLSKAR verkligen en här manga serien, jag vet inte varför men jag bara gör det. bkoen heter death note och just nu så läser jag den fjärde boken i serien och jag vill inte läsa ut den -.-' Det finns totalt 12 böcker i serien och jag kan nästan bara få tag på alla på sommaren -.-' Just nu så vill jag ha den femte boken!!!!!


ett uppslag i boken!

huvudpersonen heter Light Yagami.

Boken handlar om Light och hans dödsgud.

Hehe jag vet att det inte låter bra när jag skriver det men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0