Ny katt? ÖwÖ

Hello sweetis <33

Min pappa kom hem för ca två timme sedan och sa att han hadde hittat 2 supersöta kattungar som var tillsalu och att vi skulle åka och titta på dom. Inte just nu då men kanske en annan dag ^w^
Vi har redan 2 katter som börjar bli ganska gamla. Våra grannars katt kan man också nästan säga att han bor här men han är inte vår -.-'

självklart vill jag ha en ny katt men jag vill inte ta all upmärksamhet till mina andra katter ^^
Jag vet inte ännu vad det är för ras men pappa sa att dom var gråa och hade lång päls så dom är säkert jätte söta^^


jag sitter även och kollar igenom ett gammalt nr av Popteen!
popteen är en japansk mode tidning!


Jag hoppas verkligen ni gillar min nya blogg design <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0