Höst mys♥

Konichiwa!

Idag är det en sådan där slapp dag. Jag har såvigt ganska länge efter kalaset i går så jag är fortfaranda ganska tröt ^w^

Jag älskar verkligen hösten och vintern, jag vet inte riktigt varför men är väll för att allt är så mörkt det ruggiga vädret är verkligen förtrollande ♥
Min favorit årstid är vintern men det är nog för julen och snön det vita ljuset all värme och all kärlek, det är bara så himla mysigt♥

Men tillbaks till igår jag lovade ju mer bilder på efträtten så här är dom ;P






Det är chocklad glass och vanilj glass med maräng, vispad grädda, chocklad sås och SUPER god hallon sås °¬°
Chocklad såsen och hallon såsen är hemma gjorda just därför va det så gott ^w^

allt för nu


Kommentarer
Postat av: filippa

hej, jättefin blogg! kolla gärna in min, http://filippaaas.devote.se :) ha det bra! kram



följ gärna via bloglovin :)

2011-10-30 @ 16:17:05
Postat av: karen

söt blogg du har :)

2011-10-30 @ 16:37:05
URL: http://karengainzaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0