Hatsune miku♥

konichiwa!

Jag vet inte varför jag säger hej i varge inlägg. =S

Just nu sitter jag och lyssnar på japansk musik och det gjorde så att jag fick en ide! ;D
Just för tillfället lyssnar jag mest på en manga fikur som heter miku jag älskar hennes låtar så jag hadde tänkt att visa vem hon är och hennes musik ^^





Figurer:





en super söt nendoroid ^w^



Figurer finns på  Okaeri.se

Låtarna som jag lyssnar på är på japanska!!!


Hatsune Miku World is mine!


OBS!! Detta är en live konsärt så det låter inte så hjätte bra!
Hatsune Miku Melt!


Hatsune Miku Hope!


Hatsune Miku Po pi po pi po


Hatsune Miku Love is war


Jag förväntar mig inte att ni ska lyssna på alla eller överhuvudtaget gilla henne ^^


Kommentarer
Postat av: Mika

Miku Hatsune! har henne som en 3 dm stor docka xD som jag köpte i Akihabara :)

2011-10-30 @ 22:29:42
URL: http://mikachu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0